Klacht: klachten groupon

op 05 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

1. _ik heb 2 maanden gelden deurhorren besteld. Op dit moment zijn dezelde deurhorren opnieuw via groupon in de aanbieding. tot op heden nog steeds geen horren gezien. Hierover wel met Groupon gecorrspondeerd onder ticket #580765 maar geen enkele actie

2. ik heb bij groupon (grouponcode 0010239 IED)een herenhorloge gekocht en na ontvangst binnen 2 dagen op 16 juni aangetekend geretourneerd naar kendor van Noah. Op mijn herhaalde verzoek naar zowel kendor van Noah als Groupon om meer duidelijkheid over een bevestiging van de annulering van de verkoop en de verdere procedure voor terugvordering van de gelden, blijft het van beide kanten opmerkelijk stil. dat stoort me mateloos

ad 1. Snel de horren leveren
ad 2. Snel een bevestiging van de annulering en overmaking van de gelden
NB: ik begrijp sowieso niet waarom een retournering van gelden bij een geannuleerde aankoop zo lang moet duren. Ja rentewinst voor de firma, maar dat valt niet onder de categorie klantvriendelijkheid

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 29 november 2012 om 12:22 geantwoord

Beste Cees,

Volgens onze gegevens zijn uw klachten behandeld en opgelost. Indien dit niet het geval is, laat dit dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een email naar support@groupon.nl.

Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door ceesrijnbeek