Klacht: Klachtafhandeling

op 25 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Bij begin schooljaar een boek ontvangen met gebruikssporen. Dit boek met zorg gekaft en zorgvuldig behandeld. Bij inleveren zonder aanvullende schade door medewerker zonder uitleg afgekeurd en dochter met factuur naar huis gestuurd. Bij telefonische navraag afgewimpeld. Bij klacht per mail standaard antwoord, bij verduidelijking zoals verzocht geen antwoord meer gekregen. Wel na enige tijd (dreigende) mail aan dochter over factuur. Bij nieuw telefonisch contact geen antwoord op vragen, geen verduidelijking, “leidinggevenden komen niet aan de telefoon”, “ik kan niets voor u doen”.
Er werd geen uitleg gegeven over bestaande klachtenprocedures

a) een billijke beoordeling van de staat van het boek met minimaal argumentatie ( bv criteria) en indien vergoeding overeengekomen wordt hierbij rekening houdend met de staat van het boek bij initiele aflevering en leeftijd van het product.
b) serieuze klachtenafhandeling, ingaan op de gestelde vragen.
c) geen dreigmails aan kinderen sturen, communicatie via ouders

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Van Dijk Educatie

Heeft op 28 augustus 2017 om 09:05 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Beeren,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u telefonisch en per mail niet naar tevredenheid bent geholpen!

Het artikel \"Nova nask 1/2v leeropdrachtenboek\" (artikelnummer 8526683) is aan het begin van het schooljaar nieuw geleverd. Wanneer een nieuw artikel met schade wordt ingeleverd, wordt deze helaas afgekeurd.

Omdat u aangeeft het artikel al beschadigd te hebben ontvangen willen wij u vragen het artikel voor een tweede beoordeling naar ons op te sturen. Per mail sturen wij u ons adres door met verdere gegevens.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 28 augustus 2017 om 13:02 geantwoord

hartelijk dank voor deze reactie.
Uw aanvullende reactie per mail is echter iets anders, waardoor ik nog even uw beoordeling afwacht alvorens ik deze klacht kan afsluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door M.beeren