Klacht: Klachtafhandeling

op 23 september 2016 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over de zogenaamd geboden ‘oplossing’ van deze klacht:

Verkeerde informatie op de website en op straat gezet

Landal heeft het lef mij nu een brief te sturen waarbij ze een heel verhaal houden dat erop neer komt dat het allemaal eigen schuld dikke bult is en ze erkennen nergens schuld. Ze sturen een bon van 25 euro korting op een volgend verblijf en de toezegging dat we een bloemetje ontvangen. Beschamend en absoluut niet akkoord.

Landal kan dit netjes oplossen anders zal ik verdere stappen ondernemen.

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming die recht doet aan alle ellende die zij hebben veroorzaakt en zeker geen tegemoetkoming die wil zeggen dat ik wederom kosten moet maken aan een nieuw verblijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Peters