Klacht: Klachtafhadeling bij mediagroep limburg

op 17 september 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

De afgelopen 3 weken al zes keer geen krant gekregen. Bel elke keer de krant met hetzelfde antwoord. We geven het door asn de bezorg inspectie. Vandaag is de limiet. Aangeven dat ik per direct de krant opzeg, met als antwoord , ok maar u moet nog wel een maand doorbetalen. Wat een waanzin, komen hun enige taak niet na, de krant te bezorgen waarvoor ik veel geld betaal en dan moet ik doorbetalen. In plaats van een fatsoenlijke oplossing en een excuus krijg je de algemene voorwaarden naar je hoofd.
Wellicht wil mgl helemaal geen papieren kranten meer verkopen. Zie ik op deze site dat alle klachten gewoon openstaan. Voor een organisatie die vol digitaal zou moeten zijn aks geen ander lijkt me dit een duidelijk signaal. Verander mee of stop ermee

Een fatsoenlijk excuus en een bezorgde krant. En als dat niet lukt dan komt iemand hen maar nabezorgen. De verantwoordelijke voor de distributie zelf lijkt mij.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:09 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice