Klacht: Klachtafhadeling bij mediagroep limburg

op 17 september 2016 over Limburgs Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

De afgelopen 3 weken al zes keer geen krant gekregen. Bel elke keer de krant met hetzelfde antwoord. We geven het door asn de bezorg inspectie. Vandaag is de limiet. Aangeven dat ik per direct de krant opzeg, met als antwoord , ok maar u moet nog wel een maand doorbetalen. Wat een waanzin, komen hun enige taak niet na, de krant te bezorgen waarvoor ik veel geld betaal en dan moet ik doorbetalen. In plaats van een fatsoenlijke oplossing en een excuus krijg je de algemene voorwaarden naar je hoofd.
Wellicht wil mgl helemaal geen papieren kranten meer verkopen. Zie ik op deze site dat alle klachten gewoon openstaan. Voor een organisatie die vol digitaal zou moeten zijn aks geen ander lijkt me dit een duidelijk signaal. Verander mee of stop ermee

Een fatsoenlijk excuus en een bezorgde krant. En als dat niet lukt dan komt iemand hen maar nabezorgen. De verantwoordelijke voor de distributie zelf lijkt mij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Limburgs Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Krantlezer2