Klacht: Klacht zwembad Krimpen a/d IJssel

op 25 september 2017 over Optisport in de categorie Sportclub/-school

Sinds dit zwembad is overgenomen door Optisport is werkelijk alles achteruit gegaan. Mijn toegangspasje doe het inmiddels al 2 maanden niet. Medewerkers doen hier echter niets aan. De eerste maand werd er elke keer verbaasd gereageerd, alsof men het nog niet wist. Vanaf de tweede maand werd er niet eens meer gereageerd maar alleen handmatig toegang verleend. Een klacht indienen heeft ook geen enkele zin. De directrice mevr. van Rijn geeft aan dat de ‘teamleider zwemzaken’ contact met me opneemt maar vervolgens gebeurt er niets meer. Als ik hier nog 2 keer over mail krijg ik gewoon geen reactie meer. Ondertussen staat er elke dag een rij van hier tot Tokio waardoor je bij elk bezoek bijna langer in de rij staat dan dat je kunt zwemmen. Ook zijn de kleedhokjes smerig en bij mijn laatste bezoek zat een warme douche er ook niet meer in want ik kreeg alleen maar koud water. Echt ontzettend zonde van ooit zo’n fijn zwembad!

- Toegangspas moet gewoon werken, zeker na 2 maanden storing!
- Klachten moeten worden opgepakt door mevr. van Rijn. Loze beloftes en me vervolgens negeren, daar heb ik helemaal niets aan.
- Schone hokjes
- Warme douches

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Optisport over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Krimpen123