Klacht: Klacht wordt niets mee gedaan

op 08 februari 2018 over eyesandmore.nl in de categorie Opticïens en brillen

Binnen 1 jaar op beide glazen krassen ontstaan waardoor er niet meer door de bril gekeken kan worden. Dit is 2 x aangegeven bij de verkoper. De verkoper vertelt dat de glazen de beste kwaliteit hebben.Verkoper vertelt dat de bril met verkeerde middelen is schoongemaakt. Ik ben al 50 jaar brildragend , ik weet hoe ik een bril schoon moet maken. Deze klacht heb ik nog nooit gehad. De verkoper doet een toenadering voor een oplossing

Ik ben tevreden als mijn klacht serieus genomen wordt en niet weggewuifd alsof ik een klein kind ben die niet weet hoe ik een bril schoon moet houden.
Ik ben tevreden als ik nieuwe glazen in mijn bril krijg of een financiële tegoedkoming. Inmiddels heb ik een nieuwe bril gekocht bij eye en more.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar eyesandmore.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eyesandmore.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eyesandmore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eyesandmore.nl

Heeft op 25 juni 2018 om 10:07 geantwoord

Er is direct contact met de klant opgenomen en dit bleek te rusten op een misverstand. Meneer bleek een bril van 2015 pas na een jaar in gebruik te hebben genomen en toen ervoer hij de genoemde klachten. We hebben uitgelegd dat er op een bril van 3 jaar oud helaas geen garantie zit op poetskrassen. Om meneer toch tegemoet te komen, hebben we aangeboden om van zijn nieuwe enkelvoudige aankoop kosteloos multifocale glazen in zijn bril te zetten. Meneer vond dit een zeer gulle tegemoetkoming en was blij met de afhandeling van zijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hr. Haasnoot