Klacht: klacht wordt niet serieus genomen

op 05 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kocht in week 19, 10 mei 2021, een fles witte wijn.
toen ik deze de volgende dag wilde proeven, bleek de fles reeds geopend en de wijn rook naar urine. ik ben terug gegaan naar de Albert Heijn in Oostzaan, waart ik de fles kocht, en heb de chef gesproken. Hij nam de fles mee en ik zou worden teruggebeld. Ik heb niets meer vernomen. Toen ik nadat de chef was vertrokken opmerkte dat ik nu geen wijn meer had, heeft een medewerker een nieuwe fles gehaald

Gewenste Oplossing:

ik wil als klant goede veilige producten kunnen kopen, en wanneer er iets niet goed is en ik dit aangeef, dat mijn klacht serieus genomen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]