Klacht: klacht verhuizing

op 18 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik ben al vanaf begin juni bezig met het omzetten van mijn abbonement en mijn verhuizing en er wordt mij steeds van alles gezegd en beloofd, maar sinds mijn verhuizing ervaar ik alleen maar problemen.

Ik wilde sport 1 opzeggen maar film 1 en eredivisie live behouden maar alles was opgezegd. Toen heb ik opnieuw contact opgenomen en binnen een uur zou alles geregeld zijn maar ik ben nu 1,5 week verder en ik heb nog steeds niets. ik vind het heel vervelend dat iedere medewerker mij het gevoel geeft dat het goed komt, maar er uiteindelijk niets goed geregeld is. ik zou bijvoorbeeld 2 nieuwe mediaboxen met hd krijgen omdat ik dan alles weer nieuw en goed heb, maar de medewerker die ik als laatste gesproken heb zegt weer dat dat niet aangevraagd is en ook niet nodig is. Ik vind dit heel vervelend.

Ik zou het fijn vinden als alles snel en goed geregeld is.

ik wil even afwachten of de kosten voor eredivisie live en film 1 in rekening zijn gebracht. Als dit wel het geval is wil ik dat bedrag als korting op mijn volgende factuur, omdat ik hier geen gebruik van heb kunnen maken.

Alle klachten die gemeld zijn door sandravermaas