Klacht: klacht van 3 juni nog niets vernomen, hoe makkelijk kom je er vanaf

op 17 juni 2015 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Dekamarkt

1 jaar geleden - Goedemiddag, De website klacht.nl werkt niet goed genoeg en sluit niet aan op onze systemen, waardoor uw klacht niet bij ons terecht komt. Ik adviseer u om uw klachten en/of opmerkingen in de winkel kenbaar te maken of bij de klantenservice onder de aandacht te brengen. De winkel en de klantenservice hebben de mogelijkheid klachten en/of opmerking in behandeling te nemen en van een passende reactie of oplossing te zorgen. Excuses voor het ongemak. Ik wens u een fijne dag toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 08 oktober 2016 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke van Tunen