Klacht: klacht van 3 juni nog niets vernomen, hoe makkelijk kom je er vanaf

op 17 juni 2015 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

klacht van 3 juni nog niets vernomen, hoe makkelijk kom je er vanaf

Gewenste Oplossing:

Nog geen oplossing en geen enkele rachtie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Dekamarkt

1 jaar geleden - Goedemiddag, De website klacht.nl werkt niet goed genoeg en sluit niet aan op onze systemen, waardoor uw klacht niet bij ons terecht komt. Ik adviseer u om uw klachten en/of opmerkingen in de winkel kenbaar te maken of bij de klantenservice onder de aandacht te brengen. De winkel en de klantenservice hebben de mogelijkheid klachten en/of opmerking in behandeling te nemen en van een passende reactie of oplossing te zorgen. Excuses voor het ongemak. Ik wens u een fijne dag toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 08 oktober 2016 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke van Tunen