Klacht: klacht upc ( vooral spookrekeningen telefonie)

op 20 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

wij krijgen al maanden spook rekeningen van upc over telefonie, sexlijnen die gebeld worden terwijl wij nie thuis zijn, nummers in buitenland enz enz dus de rekeningen zijn ontzettend hoog. er wordt zelfs gebeld op dagen dat ik de telefoon eruit heb liggen en wij op de camping zitten.
maandenlang nie in kunnen loggen in mijn upc enz enz.
bel je naar upc wordt je nog nie eens vriendelijk geholpen, wordt er gewoon gezegd als je boodschappen gaat doen moet je ook betalen. ik zei ja als u hoge rekeningen krijgt en u weet zeker dat u ze nie gemaakt heeft dient u ook een klacht in. als u u grote mond niet houdt zei de telefonist help ik u niet meer en het ging tuut tuut. in januari 2012 werd ons klantnummer met een ander klantnummer in de war gehaald en werd ik ook zo rot behandeld werd ik afgescheept met 2 mnd gratis film1. denk laat maar maar nu loopt het me de spui gaten uit. je krijgt maar toren hoge rekeningen en ze helpen je nie eens. en opzeggen doen ze niet aan. ik heb nu een aangetekende brief gestuurd dat ik per direct alles op wil zeggen. heb ik binnen een week geen bericht stuur ik alles in een doos terug weet ik zeker dat er geen hogere rekeningen kunnen komen als de abonnements kosten van 60 euro want in september 2012 is het contract afgelopen. ik heb het nu een half jaar aangekeken maar er wordt niks opgelost.

per directe opzegging, wil niks meer van hun. hoe kom ik er voor september onderuit?

Alle klachten die gemeld zijn door maykevdwallen