Klacht: Klacht triangelbikin Bench – bestelnummer 555345W (servicenr 2905 0425)

op 20 juni 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Geachte heer, mevrouw,

Op 10-2-2017 heb ik bij u een bikini besteld in de veronderstelling dat deze bikini, gezien de prijs, van kwaliteit is. Bijgaande foto laat zien dat de bikini nu al helemaal is versleten. Het broekje en bovenstukje zijn helemaal uitgelubberd, het elastiek heeft het begeven. Niet alleen langs de randen maar ook midden op het broekje en bovenstukje. Ik heb extra een duurdere bikini besteld omdat ik regelmatig zwem. Ik ga altijd heel zorgvuldig om met mijn bikini, spoel deze goed uit na het zwemmen en laat \’m goed in open lucht drogen. Ook de maatvoering is correct, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Ik verwacht van u dat u het bedrag van €67,99 vergoedt door het bedrag terug te storten op mijn bankrekening.

Hartelijke groet,
Carlien Slegers

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 20 juni 2017 om 15:32 geantwoord

Mevrouw Slegers heeft aangegeven dat de kwaliteit van haar bikini in een korte tijd achteruit is gegaan. Als oplossing voor haar klacht hebben wij aangeboden om het artikel om te ruilen. mocht mevrouw slegers geen bikini vinden die aan haar wensen voldoet dan mag zij dit artikel retour sturen, en krijgt zij haar betaling terug.

Aftersales
OTTO

Alle klachten die gemeld zijn door CarlienSlegers