Klacht: klacht treintaxi

op 22 december 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 december 2012 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Nadat een reiziger zich heeft aangemeld bij de Treintaxi-centrale moet de Treintaxi binnen 10 minuten klaar staan. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zal het betreffende taxibedrijf een reguliere taxi inzetten. Het is belangrijk dat deze afspraken goed worden uitgevoerd. Meldingen geven wij door aan het betreffende taxibedrijf.

Het servicegebied van de Treintaxi wordt zoveel mogelijk afgestemd op de behoefte van onze klanten. Toch is het helaas niet altijd te voorkomen dat een bepaald adres buiten het servicegebied valt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pollen7