Klacht: Klacht Tafel

op 08 juli 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Op 27 juni hebben wij een witte (buiten) tafel gekocht, bij de Karwei Nieuwegein Laaggraven. Deze tafel was 279,- euro.
Nog geen 2 dagen later, krijgen wij de folder in de deur, met ‘stickerkorting’.
Waar onze tafel instond van 279,- voor 167,20.. Dit scheelt natuurlijk best wel wat!
Ik heb direct contact opgenomen met de Karwei, en kreeg een medewerkster aan de telefoon die mij niet al te vriendelijk vertelde ; ‘dat ik toch moest weten dat niet iedereen die bij de Karwei werkt, weet van de stickerkorting’ , nadat ik haar vroeg ‘hoe het precies zat met het vertellen over kortingen aan de klant’ (dan hadden wij namelijk nog 3/4 dagen gewacht met het kopen van de tafel). Maar goed, ik begrijp dat misschien niet iedere winkel/bouwmarkt, je een ‘tip’ geeft als het in het belang van de klant is..

Verder, heb ik de medewerkster van de Karwei gevraagd, of wij dan eventueel de tafel konden ruilen. Zij heeft er iemand bij geroepen, en dit kon.. Mits we de bon nog hadden, geen enkel probleem. Helaas, voor ons.. Geen bon! Wel, hadden wij nog de het bankafschrift, maar dit kon absoluut niet!

Ik vind het een beetje een vaag verhaal..

Ik zou het een goede oplossing vinden, als wij alsnog met de pinbon en de bankafschriften het 'kortingsbedrag' terug zouden kunnen krijgen.
Kan dit niet, dan is het misschien verstandig om een iets minder brutale medewerkster de telefoon te laten opnemen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door KHVN