Klacht: Klacht servicebalie ns

op 26 december 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Via de kortingsactie van de Hema 2 dagtickets gekocht voor een treinkaartje (a 17,50 euro). 1e kerstdag vertrokken we met onze vouchers naar het station in Eindhoven. Onze printer was kapot, dus ik had wel de Hemamail met de vouchercodes, maar nog geen e-tickets. Aangezien er op station Eindhoven een servicebalie is was ik ervan overtuigd dat het printen geen probleem zou zijn. Verder is er op 1e kerstdag verder niks geopend waar ik de kaartjes uit zou kunnen printen.
Wij vol goede moed naar de servicebalie, maar de baliemedewerkster vertikte het de vouchers uit te printen. Ik had toch moeten weten dat ik de vouchers uit had moeten printen. Dit zei ze terwijl de computer en printer naast haar stonden. Ik hoefde alleen op de ns-site de codes in te voeren, maar dit was niet mogelijk. Er waren verder geen klanten, dus ik begrijp nog steeds niet waarom dit teveel moeite was. Helaas was er bij het internetcafe op het station ook geen printer, dus ik heb 2 retourtickets a 35 euro gekocht….

Ik zou graag alsnog mijn 2 vouchers voor een treinkaartticket willen ruilen voor 70 euro

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 december 2012 om 14:34 geantwoord

De NS Servicebalie kan geen vouchers verzilveren. Klant verzocht om originele bewijsstukken op te sturen naar NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Karinmoret