Klacht: Klacht service Jysk Leiderdorp Topmatras Gold

op 09 juli 2012 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Bij deze willen wij een klacht uiten over de zeldzaam slechte dienstverlening van Jysk Leiderdorp.

Wij hebben 22-05-2012 op aanraden van de verkoper een 2 persoons Topmatras 80×2000 Gold T65 Wellpur gekocht (12-06-2012 geleverd).
Bij de koop hebben wij expliciet gevraagd het zat met de mogelijke ruil.
Het antwoord was dat het alleen gold voor producten uit de Gold serie.
Nu is het aangekochte product er één uit de Gold serie dus hebben wij niet verder gevraagd.

Nu bevalt deze matras één van ons beide wel en de ander niet.
Daarom willen wij de matras ruilen voor een eenpersoons variant.
Echter tot onze schrik lezen wij op uw website dat de omruil alleen voor gewone matrassen geldt en niet voor topmatrassen.
Dat laatste blijkt niet eens expliciet op de klantenservice pagina. Dit moeten wij halen uit het weglaten van het woordje Top.

Dit is op zijn minst misleidend en wij hebben Jysk Leiderdorp om een reactie en een oplossing gevraagd.

Reactie Jysk Leiderdorp
Ik begrijp uit u verhaal dat u dacht dat een topmatras terug mocht omdat het Gold serie betreft.
Al onze topmatrassen mogen niet meer geruild worden i.v.m. hygiëne en ze zijn uit de verpakking zodat wij ze nooit meer verder kunnen verkopen.
De collega’s die hier werken weten dat allemaal, misschien is er een communicatie fout ontstaan dat er gedacht werd dat uw vraag over een matras ging.

Het spijt mij u te moeten meedelen dat het niet mogelijk is om uw topmatras om te ruilen.
Het ruilen gaat altijd om producten die niet uit de verpakking zijn geweest en in originele verpakking weer terug komen.

Omruiling voor twee éénpersoonsvarianten

Alle klachten die gemeld zijn door Chasseur