Klacht: Klacht Service Arriva

op 11 september 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is niet de eerste keer.
Dordrecht: Buslijn 5 (richting Stadspolders) op 9 + 11 september doorgereden. Mijn kind van 11 jaar laten staan. Wij wonen niet in de buurt bij school. Mijn zoontje moest alsnog met de fiets naar school. Ik heb maandag en vandaag telefonisch klacht bij Arriva ingediend. Zij hebben mijn email adres en telefoonnummer. Tot nu toe nog geen terugkoppeling gekregen. Verwerking klacht kon evt 14 dagen duren ! Vind ik werkelijk schandalig.

Gewenste Oplossing:

Geen bus, of bus rijdt door--- dan met de taxi naar bestemming en de taxikosten bij Arriva declareren. Dan is men klantvriendelijk bezig. Daar gaat men vast niet mee accoord: voor nu lijkt mij een kadobon voor de kleine op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 juli 2015 om 21:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet,
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door QuintenJay