Klacht: Klacht service

op 27 januari 2014 over Mango in de categorie Kledingwinkels

İk heb een jas gekocht bij de mango in apeldoorn. Binnen een week was het riempje van mijn jas al stuk. İk had hem nog maar 2keer gedragen. İk ben terug naar de winkel gegaan en daar hebben ze mij verteld dat het zeker onder garantie valt. Het riempje zouden ze voor mij opsturen ter reparatie mocht de reparatie niet lukken dan zou ik hetzelfde riempje van een ander jas krijgen omdat ik dat riempje mooi vond. Het past namelijk super mooi bij de jas en is deels van leer. İk was het natuurlijk eens met zo een oplossing! Mij werd verteld dat ik binnen een week telefoon zou krijgen want dat was ruim genomen voor een reparatie maar na 2 weken ben ik zelf naar de winkel gegaan omdat ik geen telefoon had gehad! En ja, mijn riem was al wel terug! Helaas niet gerepareerd want dat was niet gelukt werd mij verteld. Maar hetzelfde riem van een andere jas heb ik ook niet gekregen want dat mocht niet. Waarom wordt dit dan wel alseerst als oplossing verteld? İk had echt hoop van een topservice want mango is zo een groot bedrijf. İk mocht wel kiezen uit een paar andere riemen nadat ik erg geïrriteerd was maar die pasten echt niet bij de jas, gelukkig waren de medewerkers wel van dezelfde mening maar meer deden ze ook niet. Ik ben daarna toch maar netjes de winkel uitgelopen met mijn kapotte riem want moeilijkheden, herrie en ruzie is niet netjes bij andere klanten. Tevens kan ik de mail van de klantenservice mango nergens vinden maar ik wil graag een oplossing voor deze situatie want ik heb mijn jas helemaal niet zo lang en heb ik zeker nog garantie.

Ik wil graag korting op mijn jas omdat de service slecht was. De voorgestelde oplossing wordt niet gedaan.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eecer