Klacht: Klacht Sanders meubelstad: Oplichters mooie beloftes defecte producten!

op 27 september 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Bij Sanders Meubels een 3tal meubels gekocht. Helaas bleek bij het uitpakken door de chauffeur de tafelpoot beschadigd te zijn en het TV meubel onduigelijk te zijn. Een setje meubels waarvan Sanders beweert dat het hun top lijn(Titolo) is. Die kiert waarvan de fronten schreef staan bovenblad niet haaks op de kast past. stel poten van kapot zijn. Dit is dus kennelijk de top van Sanders Meubels Stad. Nu is er een service monteur langs gekomen ter beoordeling dit moet dan ook meteen 4 weken duren. Deze kan er eigenlijks niks mee en constateerde het zelfde. Nu zegt Sanders meubel stad een kopie van de de werkbon te hebben die dit verhaal tegenspreekt. Wel heel bijzonder aangezien ik het origineel bezit en het hier duidelijk op vermeld staat. Sanders meubels stad weigert tot op heden de ondeugdelijke kast te vervangen. En vinden niet dat het eind resultaat moet zijn dat wij de kast hebben die we gekocht hebben, nee het eind product moet een passende oplossing van Sander meubel stad service center zijn. En of er straks een schreef pauper kastje staat die enigszins lijkt op het top meubel wat wij gekocht hebben is mijn probleem aldus Sander Meubel stad. We hadden zo een goed gevoel bij de aankoop in de winkel. Helaas blijken we bedrogen uitgekomen te zijn.

1 Advies voor ieder die dit leest. Mijd dit bedrijf en de resterende bedrijven die onder DMG vallen.

Dus De frontjes staan a-symmetrisch in het corpus.Ze staan meer naar 1 zijde waardoor er spleten komen die groter zijn als aan de andere zijde van het front. De hoogte van de klap kast in niet zo hoog als de frontjes van de lades. Dit is dus verkeerd gefabriceerd in de fabriek. Dit is niet af te stellen zoals de monteur ook aangaf op de werkbon. Die kennelijk binnen Sander Meubelstad is aangepast aangezien ik het origineel heb en Mevrouw Jolanda van Nooij of een pathologische leugenaar is of gewoon echt een gefraudeerde bon heeft ontvangen. Misschien negeren jullie expres de foto\\\’s aangezien de fabrikant gewoon DMG meubelen is. Het feit dat we aardig zijn voorgelogen door de verkopers over de goede service van Sanders meubelstad(DMG groep) mag dus overduidelijk zijn. Dit is geen oplossing die geboden wordt voor een TV meubel van €1457 ex de zogenaamde btw weg ermee actie van 17%!. Nogmaals dezelfde fotos van de spleten inclusief de werkbon: https://imgur.com/a/ZnMJ4

Vervangen van de 2 incorrect gefabriceerde delen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 27 september 2017 om 15:06 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Napjus,

Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de door ons geboden oplossing. Er kan -hoe vervelend ook- altijd iets mis gaan met de meubels. In die gevallen lossen we het uiteraard wél voor u op.

Met betrekking tot de eetkamertafel staat er een nieuw onderstel in bestelling.
Met betrekking tot het TV meubel hebben we u aangeboden om een nieuw bovenblad te bestellen. Hiermee worden de klachten opgelost. U vindt dit echter geen goede oplossing en wenst een compleet nieuwe kast. Wij zijn echter van mening dat we het euvel 100% kunnen oplossen met het ruilen van het bovenblad en zullen deze dan ook voor u in bestelling nemen.

We vinden het jammer dat u zich niet kunt vinden in deze oplossing, we zullen echter geen nieuwe kast ter omruiling leveren en ontvangen alsnog graag uw akkoord voor het bestellen van een nieuw bovenblad.

Uw contactpersoon zal u verder informeren met betrekking tot de levertijd.

Sophie
webcare Sanders Meubelstad

Heeft op 27 september 2017 om 15:25 geantwoord

Sophie,

Met het bovenblad wordt de rest van de kast niet hersteld. Waar is die beloofde service. ik vraag helemaal niets raars. Jullie hebben een monteur langs gestuurd die heeft het zelfde geconstateerd. Het kan niet afgesteld worden. De belofte van Sanders meubel stad was dat als dit de conclusie van de monteur was er een nieuw meubel besteld zou worden.

Ik hoef helemaal niets vreemds ik wil gewoon het product zoals verkocht en niet een verzakt kastje voor een kleine 1500 euro. Het is ook erg spijtig dat je kennelijk Jolanda napraat. En er totaal niet gekeken wordt naar de feiten.

Dus nogmaals het BOVENBLAD verhelpt die slechte fabricage niet waardoor er enorme spleet zit tussen de frontjes. Dat verhelpt alleen het probleem met het bovenblad mogelijk.

Bericht van Sanders Meubelstad

2 weken geleden - Beste meneer/mevrouw Napjus, Bedankt voor uw reactie. We gaan uw order nogmaals intern bespreken en komen er begin volgende week op terug. Met vriendelijke groet, Sophie webcare

Bericht van Sanders Meubelstad

1 week geleden - Beste meneer/mevrouw Napjus, Inmiddels heeft u van uw contactpersoon vernomen dat er een compleet nieuw TV meubel in bestelling is genomen. De levertijd van het nieuwe meubel zal zoals aan u doorgegeven waarschijnlijk eind november zijn bij ons in het magazijn. Wij gaan er dan ook vanuit uw klacht alsnog tot tevredenheid te hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Sophie webcare Sanders Meubelstad

Bericht van Sanders Meubelstad

7 dagen geleden - Beste meneer Napjus, Inmiddels hebben we u laten weten dat er een nieuwe TV kast geleverd zal worden ter omruiling. We vertrouwen erop de klacht hiermee alsnog tot tevredenheid te hebben opgelost, met vriendelijke groet, Sophie

Alle klachten die gemeld zijn door M.