Klacht: klacht reparatie iRMADRDO14529903 / AR689993

op 27 maart 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

een Samsung J5 toestel met een beeldscherm issue (beeld viel uit en verkleurde) hebben wij opgestuurd naar Dynafix om deze te laten repareren. na een paar dagen kreeg ik een afwijzing en kreeg ik afbeeldingen te zien van mijn toestel alleen was deze doormidden gebroken. Ik heb toen gebeld met Dynafix en ik moest een mail sturen met info hoe ik mijn reparatie verstuurd had.
dit heb ik vervolgens gedaan. de mail werd in behandeling genomen door Kevin van het Custom care Center.
naar zeggen hebben zij op camerabeeld dat het toestel zo ontvangen is. Ik heb deze opgevraagd maar nooit meer een reactie gekregen van Kevin. Ook werd mij gezegd dat de schademelding naar de desbetreffende afdeling is doorgestuurd voor onderzoek. tot op de dag van vandaag heb ik geen reactie mogen ontvangen op iRMADRDO14529903 / [].
met het gevolg dat ik nog altijd zonder toestel zit welk ik heel heb opgestuurd voor een simpele reparatie maar nu dus volledig vernield is en ik geen oplossing krijg van Dynafix

dat Dynafix mij een nieuwe/ refurbished toestel terug geeft

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Rich@rd

4 maanden geleden - Vandaag een teleurstellende reactie gekregen per mail van Dynafix. Medewerker van customer care center kunnen niks doen. En moest maar een nieuwe klacht indienen via de volgende link: http://web.dynafix.com/nl/dynafix/complimenten-en-klachten Dat heb ik dus ook maar gedaan. Ze vinden het blijkbaar normaal dat klachten zo op internet gezet worden. Graag komen met een Fix Dynafix ipv afschuiven naar een andere afdeling!!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte heer Verweel, Bedankt voor uw bericht. In ons systeem kunnen we zien dat er over deze case meermaals contact is geweest met verschillende afdeling. In dit contact is inderdaad aangegeven dat de logistieke afdeling beelden heeft bekeken van de binnenkomst. Op deze beelden is te zien dat de verpakking geen enkele vorm van schade heeft. Gezien de aard en ernst van de geconstateerde schade is het onmogelijk dat deze schade tijdens het transport is ontstaan zonder enige vorm van schade aan de verpakking. De monteur heeft vervolgens een beoordeling gedaan en direct geconstateerd dat het toestel beschadigd was. Hierna is de onherstelbaar prijsopgave opgemaakt. Gezien het onderzoek dat heeft plaatsgevonden en de objectieve beoordeling van de monteur is deze prijsopgave terecht opgemaakt en blijven wij bij ons standpunt. Uw verzoek voor een nieuw/refurbished toestel kan dan ook niet gehonoreerd worden. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Rich@rd

4 maanden geleden - Beste webcare medewerker, Als de verpakking heel bij jullie aan is gekomen en jullie hebben daar camera beelden van hebben zou ik deze graag willen zien. Maar dat laten jullie niet zien. Bij de werkgever waarvoor ik werk sturen wij dagelijks toestel naar jullie bedrijf. U schult begrijpen dat een toestel met deze schade nooit verstuurd zal worden. Dat is weggooien van onderzoekskosten. Nogmaals wij hebben het toestel met een simpele scherm reparatie met veel zorg naar jullie toe gestuurd. Graag wil ik de camera beelden opvragen waarop te zien is hoe en in welke staat het toestel uit de verpakking komt. In iedergeval niet in de staat zoals deze door jullie geschetst wordt. Dat kan ik u garanderen. Transportschade of schade door derde moet door een gerenommeerd bedrijf als Dynafix correct afgehandeld worden. Dus nogmaals mijn verzoek: - Camera beelden opvragen waarop te zien is hoe het toestel uit de verpakking komt. - komen met een passen oplossing Anders ben ik genoodzaakt mijn rechtsbijstand in te schakelen om bovenstaande te regelen. Hoor graag van jullie. MVG Richard

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 mei 2017 om 12:29 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht (mail) spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 10 mei 2017 om 12:45 geantwoord

Geen oplossing gekomen!
Geen medewerking
Belazerd gevoel
Meer wil ik er niet over kwijt

Alle klachten die gemeld zijn door Rich@rd