Klacht: klacht psyq rotterdam centrum

op 13 september 2017 over PsyQ in de categorie Zorginstellingen

gisteren 12-09-2017 heb ik bij psyq rotterdam centrum langs geweest voor een gesprek met sandra visser hoofd zorg. het was een onprettig gesprek zij beschuldigde mij dat ik van school ben gestuurd omdat ik hevig kan reageren ik kan zeggen dat niet de reden was daar heb ik allemaal bewijzen van daarna nam zij een slok van haar koffie ging ze lachen en maakte een overgevend gebaar. dit is niet acceptabel. ik voel mij niet serieus genomen ben beledigd. een week eerder besprokem dat wij gisteren alleen zouden hebben over de crisisdienst dat is mij beloofd zij heeft gelogen. dit heb ik bespreekbaar gemaakt en wers ineens boos daarna werd ik boos ze begon bijna te schreeuwen en daarna ik ben weg gelopen omdat ik mij bij hasr niet serieus en veilig voel. ze heeft mij zo angstig gemaakt ik ben niet serieus genomen ze ziet mij als een ziekte maar niet als een patient ik adviseer iedereen om niet behandeld te worden bij haar. zij gebruikt machtsmisbruik tegen een kwetsbaar persoon als mij. psyq moet zich schamen wat voor mensen zij aannenen. echt slecht. ik zal haar nooit vergeven hoe zij mij heeft laten voelen.

ik wil excussen en dat zij aangespromen wordt op haar gedrag. ik wil een oplossing

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PsyQ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door life