Klacht: klacht premie afhandeling

op 21 januari 2014 over Allsecur in de categorie Verzekering

Allsecure neemt Orion direct klanten over waardoor mijn schadevrije jaren verdwijnen uit de boeken, dit resulteert in een premie verhoging van bijna € 500,- in 2013. Na 4 weken eindelijke opgelost door de medewerking van ZLM ( vorige verzekering ). 2014 wederom hetzelfde probleem, contact gezocht met allsecure, vervolgens komen ze eerst de afspraken niet na ( terugbellen 2x etc ). Daarna geen klantvriendelijk behandeling en moet je maar een premie verhoging slikken van bijna 500,-. Daarnaast verwijzen ze mij naar Orion Direct wat wettelijk gezien niet mag en kan. Vervolgens verzekering opgezegd, nieuwe offerte aangevraagd uit nieuwsgierigheid en vervolgend weer een andere premie komt daaruit. Schandalige behandeling en geen respect voor de klant! Daarnaast te beroerd om de klant te woord te staan door een manager wanneer daar expliciet om word gevraagd.

schadevrije jaren opnieuw toekennen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allsecur over deze klacht.

Bericht van

3 jaren geleden - Wat vervelend om te horen. Graag zouden wij hier nogmaals naar willen kijken voor u. Zou u contact met ons op kunnen nemen op het telefoonnummer 073- 548 5000 en daarbij vragen naar één van de collega's van het Webcareteam? Ook zou u uw klacht per e-mail kunnen sturen naar info@allsecur.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Nicolle van Loon Allsecur Webcare team

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Allsecur in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allsecur een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allsecur

Heeft op 23 januari 2014 om 20:59 geantwoord

Beste Dave Sebregts,

Ik vind het vervelend om te lezend dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. Wij hebben daarom nogmaals contact opgenomen met Orion Direct om uit te zoeken op hoeveel schadevrije jaren u precies recht heeft. Naar aanleiding van dit contact zijn wij van mening dat wij correct gehandeld hebben ten aanzien van uw schadevrije jaren en bijbehorende korting en zullen dit dan ook niet aanpassen. Als u een andere mening bent toebedeeld, verzoek ik u om schriftelijk of via e-mail een klacht bij ons in te dienen, zoals mijn collega u in het laatst gevoerde telefoongesprek ook heeft aangegeven.

Met vriendelijke groeten,
Dirk van der Heijden
Namens het Allsecur webcare team.

Alle klachten die gemeld zijn door sebregtsd