Klacht: klacht over vouchercode aktie

op 13 augustus 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Ik ben een vaste klant die altijd pizza s besteld bij de Domino s.
Ik had ongeveer 2 weken geleden een pizza besteld via de website bij jullie vestiging in Schiedam. Hierbij heb ik meegedaan en extra betaald voor de 20 minutes express service. Mijn pizza was niet op tijd geleverd. Hierna kreeg ik een mail van jullie met dit bericht plus een Voucher code erbij voor een gratis medium pizza :

Je hebt gekozen voor een bezorging binnen 20 minuten met onze Domino’s Express Service. Ondanks onze maximale inspanningen is dat helaas niet gelukt.

Klinkt bezorging binnen 20 minuten als onhaalbaar? Wees gerust … dit kunnen wij! Graag bewijzen we dat de volgende keer en daarom ontvang je 1 gratis pizza bij een volgende bestelling. Voeg je dan weer Domino’s Express Service toe, dan zullen wij er wederom alles aan doen om zo snel mogelijk je bestelling bij jou te bezorgen.

1 Medium Pizza Gratis

CODE: 043079580423

* Voorwaarden: Deze code is maar 1 x te gebruiken. De voucher is geldig bij zowel bezorgen als afhalen. Geldig tot 24-1-2018. Uitsluitend te gebruiken bij Schiedam. Bij vragen, gebruik 23030ab9-cd6d-4667-9d12-050306bdf58f
als referentie. Klik hier voor de meer informatie.

Team Domino’s

Nu wilde ik vandaag 13-08-2017 weer een medium pizza bestellen bij jullie Domino s. Ik dacht mooi dan kan ik de voucher gebruiken die mij beloofd en gemaild was voor een gratis medium pizza. Bij de eindafrekening van de bestelling werkte de website ineens niet meer en kreeg ik deze melding:
Kan deze pagina niet bereiken
Probeer dit
Zorg dat u het juiste webadres hebt: https://bestellen.dominos.nl
Zoek naar “https://bestellen.dominos.nl” op Bing
Vernieuw de pagina
Details.

Hierop heb ik de vestiging in Schiedam zelf gebeld en naar uitleg gevraagd waarom de vouchercode die ik had gekregen en betaald voor de 20 minuten express service het niet deed.
Ik heb gesproken met de Heer Brian(hij wilde mij zijn achternaam niet geven)die mij vertelde dat hij de manager was van het filiaal in Schiedam en dat ik een extra pizza erbij moest bestellen anders het code niet van toepassing zou zijn.(dit staat trouwens nergens aangegeven op de vochercode) De heer Brian sprak mij op een vervelende, brutale en erg bijdehande toon toe en vertelde mij dat hij mij verder niet kon helpen, en dat ik dan maar een klachtbrief/mail moest schrijven naar de hoofdkantoor domino s. Hierna voelde ik mij als vaste klant totaal niet tevreden en kleinerend toegesproken. Als dit jullie klantvriendelijkheid & service is en iemand die een manager is van 1 van jullie filialen een vaste klant op deze manier toespreekt. Zal ik vanaf vandaag nooit meer een bestelling bij jullie doen. Dit vind ik totaal onacceptabel.

Ik verwacht een oplossing voor de aktie die jullie aanbieden en waar ik extra voor betaald hebt. Ik kan er alleen gebruik van maken als ik extra bestelling erbij plaats. Dit staat nergens aangegeven en lijkt mij meer iemand in de val lokken. Totaal onacceptabel. Plus de brutale klantonvriendelijke bijdehande manier waarop ik word toegesproken door een manager van de Filiaal in Schiedam genaamd de heer Brian.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deniz Uludag