Klacht: Klacht over voorkeurspelling chalet Roompot Beach Resort Zeeland

op 03 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij hadden huisje 2519 gehuurd op Roompot Beach Resort Zeeland (van 25 juli t/m 29 juli jl.). De plek kwam niet overeen zoals aangegeven op de website. Wij hebben een voorkeurslocatie geboekt op het zuiden, maar tot ons ongenoegen kwam de zon totaal niet in het chalet door de hoge bomen en struiken. Het chalet bleek een duister en donker hol, waar wij al om 15.00 uur extra licht binnen aan moesten doen. Ook ontbijten of dineren in de zon bleek onmogelijk omdat door de hoge struiken en bomen de zon totaal niet op ons plekje door kon dringen. Wij hebben juist extra betaald voor een zonnige plek op het zuiden! Wij vinden licht en zon erg belangrijk en dachten hiermee een mooi plekje op het zuiden te hebben geboekt. Dat het zo donker was heeft echt onze vakantie verpest eerlijk gezegd.. Ook een van onze kinderen is door het gladde terras (alggroei) door gebrek aan zon (en onderhoud?) op onze vertrekdag flink ten val gekomen, waardoor hij nu nog met een aardig dikke hand zit.

Uiteraard hebben wij ons beklag de volgende dag na aankomst gedaan bij de receptie en ons is toegezegd dat wij de extra betaalde kosten (€ 19,-) terugkrijgen. Een andere accommodatie was op dat moment niet beschikbaar. Wij snappen dat, maar nogmaals deze kleine tegemoetkoming maakt het voor ons niet goed, onze vakantie is wel degelijk hierdoor verpest.

Andere kleine ergernissen waren de pasjes die het niet goed deden, waardoor de kinderen soms niet naar binnen konden, en wij niet van de slagboom gebruik hebben kunnen maken. Ook het feit dat wij bij aankomst naar het verkeerde huisje zijn gestuurd door de receptie medewerker (naar huisje 2019, ipv 2519), en waar om kwart over 2 wel mensen naar binnen mochten (en wij om kwart over 3 nog geen toegang tot ons eigen huisje hadden) spreekt niet in het voordeel van Roompot.

Wij zouden graag een financiële tegemoetkoming wensen voor de verpeste vakantie. De vakantie zelf kunnen wij helaas niet overdoen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 11 augustus 2016 om 15:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Familie holtakkers