Klacht: klacht over voordeelurenabonnement nog steeds niet opgelost, restitutie is naar ander persoon overgemaakt met zelfde naam en bijna gelijke, MAAR DUS ANDERE, geboortedatum.

op 16 december 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

NS beweert dat mijn vorige klacht over mijn ten onrechte te vroeg beeindigen van mijn voordeelurenabonnement is opgelost. Dit is niet waar. Ze beweren dat ik al restitutie had ontvangen. Maar hierbij halen ze mij en een andere klant met zelfde naam en bijna gelijke, MAAR DUS ANDERE, geboortedatum WEER door elkaar. Het restitutiegeld is naar die andere persoon gestort in juli en mijn abonnement is ten onrechte beeindigd ipv haar abonnement.Ik heb in november opgebeld naar de NS om mijn voordeelurenabonnement per 27-12-2012 stop te zetten (wist toen niet dat mijn abonnement al ten onrechte gestopt was)net als het abonnement van mijn zoon Y.Herouale, geboren 03-12-1997. Bij hem is alles goed gegaan, bij mij gaat alles mis door fouten van de NS!!Ik heb 4x voordeelurenkorting retour Tilburg-Maastricht gemist door fouten van de NS.

Graag restitutie voor de 4x gemiste voordeelurenkorting! Ik heb wel het hele jaar mijn voordeelurenabonnement betaald en kan er niets aan doen dat de NS keer op keer personen met dezelfde naam maar met verschillende geboortedata, ook al is dit verschil klein, door elkaar haalt. Iedere administratief medewerker weet dat IEDER cijfer overeen moet komen bij een geboortedatum, wil het dezelfde persoon zijn wanneer deze personen dezelfde naam hebben. Ik heb een laag inkomen. Voor mij is 4x gemiste korting retour Tilburg-Maastricht veel geld!!! Mijn reknr. is 939038358 tnv S.Verkade te Tilburg

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 december 2012 om 11:56 geantwoord