Klacht: Klacht over vertraging van mijn vlucht

op 06 september 2015 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Ik had normaal een vlucht op zaterdag 22.08.2015 van Istanbul Sabiha Gokcen om 19.15 uur naar Amsterdam Schiphol. Maar ik had helaas een hele lange vertraging, die ik pas te horen kreeg toen ik van Trabzon vliegveld landde naar Istanbul Sabiha Gokcen, ik was al moe van die vlucht. En nu moest ik tot de volgende dag dus 23.08.2015 wachten, want om 10.40 uur was mijn vlucht naar Amsterdam Schiphol. In die tussentijd heb ik mijn familie ook niet kunnen bereiken en hebben zei zaterdag 22.08.2015 de hele nacht bijna 4 uur lang tot middernacht in zorgen op mij gewacht, ze hebben in tussen tijd de marechaussee ingeschakeld en hebben een omroep gedaan. Na 4 uur wachten hebben ze mijn familie teruggestuurd naar huis en hebben ze te horen gekregen dat ze beter op de volgende vlucht konden wachten want de hele aankomst 3 was gesloten en er zou geen vlucht meer van de Pegasus Airlines verwacht worden, toen hebben ze op een blaadje de tijdstip van de eerste volgende vlucht mee gegeven. De volgende dag dus 23.08.2015 heeft mijn familie hun kans weer geprobeerd en uiteindelijk hebben we elkaar ontmoet dit keer zonder mijn bagage en daarvoor waren we ook 2 uurtjes lang op het vliegveld bezig om mijn bagage te zoeken, maar dat werd ter plekken ook niet geregeld, waarbij ik een brief moest invullen en dat mijn bagage thuis verstuurd werd. Mijn familie is veel aan parkeergeld kwijt geraakt en mijn bagage is verdwaald en al dat stress die ik en mijn familie hebben meegemaakt terwijl je normaal ontspannen van vakantie terug hoort te komen en nog is ziek van al dat vertraging van mijn vlucht.

Ik denk niet dat ik zo makkelijk tevreden wordt na al dat ellende die ik heb genoten van de Pegasus Airlines. Als ik een vergoeding krijg voor de parkeergeld die mijn familie moest betalen en mijn ellende die ik tijdens het vlucht meegemaakt hebt en mijn bagage die niet te vinden was na het landen van mijn vlucht. Dus ik wil een schadevergoeding en een vergoeding voor de parkeerplaats!!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZKCMZ