Klacht: Klacht over verspreiding

op 04 oktober 2016 over Axender in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben eergisteren een klacht geuit en deze is door Axender als opgelost aangeduid terwijl er helemaal geen oplossing is. Ze wijzen me door naar een depot waar ze mij enkele tientjes schadevergoeding willen toekennen terwijl we voor duizenden Euro’s het schip in zijn gegaan.

Graag een oplossing. Het zou jullie sieren eens betrouwbare bezorgers aan te stellen. Jullie hebben ook gejokt over een nabezorging onder begeleiding van iemand van Axender zelf. We zijn zondag zelf de wijk ingeweest en niemand (echt 0%) heeft die krant daadwerkelijk ontvangen.

Ik eis gewoon een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Complete schadeloosstelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 04 oktober 2016 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kaliber Media