Klacht: Klacht over slechte banden wordt niet serieus genomen

op 13 juli 2016 over Popgom autobanden in de categorie Auto Onderdelen

Ik heb op 22-12-2015 4 nieuwe autobanden gekocht van het merk Nexen.Het zijn 4seizoensbanden.Nu half jaar later hebben de banden hele rare slijtage.Er breken gewoon stukjes rubber van de voorbanden af en alle 4 banden hebben een heleboel kleine scheurtjes,alsof de rubber aan het uitdrogen is.Dit heb ik dus bij Popgom gemeld en hun willen mij wijs maken dat dit komt door verkeerde bandenspanning.Heb hun laten weten dat dit niet het geval kan zijn want me bandenspanning is/was gewoon goed,maar hun blijven bij hun punt.En ja hoe moet ik nou gaan bewijzen dat me bandenspanning al die tijd gewoon goed was?Dus ja hun blijven bij hun punt waar dus totaal niks van klopt.En nu moet ik binnen een half jaar weer nieuwe banden gaan kopen is toch belachelijk!!!Ik doe normaal bijna 2 jaar met een bandenset.

Als ik 4 nieuwe banden krijg of in ieder geval een hele hoge korting als hun willen dat ik wat bijlegt,wat ik dus vind wat niet zou moeten want als je banden koopt ga je ervan uit dat je even geen kosten daaraan meer moet maken.

Alle klachten die gemeld zijn door wdielingen