Klacht: Klacht over schoenen

op 17 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb begin mei schoenen besteld, die ik 5 weken later nodig had voor een bruiloft. De levertijd(die nergens terug te vinden was) bleek na telefonische navraag 5 weken te zijn. Ik heb in de 5e week een mail gedaan of de schoenen nog die week geleverd zouden worden, omdat ik anders een alternatief moest zoeken. Geen antwoord op mail, wél de andere dag een algemeen mailtje dat het nóg wel 2 weken ging duren. Ik heb toen gebeld en gezegd dat ik de schoenen dan niet meer wilde hebben en mijn geld terug wilde. Volgens telefoniste kon dit niet omdat mijn bestelling al in behandeling was. Ik moest maar wachten tot de schoenen geleverd werden en dan retour zenden. Maar ze ging navraag voor mij doen en ik zou terug gebeld worden. Dit is nooit gebeurd. 2 Weken later weer een mail gedaan waar mijn bestelling bleef. Weer geen antwoord, wel waren de schoenen 2 dagen later geleverd. Toen bleek ook nog dat de kleur ccompleet anders was dan op de site stond. In de verpakking zat geen enkele factuur of pakbon met gegevens voor retourzending. Weer een mail gedaan, want volgens de website geven ze altijd antwoord, en hoef je niet onnodig lang te bellen. Nou, we zijn inmiddels weer een week verder en ik heb nog niets gehoord!!!!

Een excuus en gegevens waarmee ik kostenloos mijn pakket kan terugsturen en mijn geld terug kan krijgen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 17:09 geantwoord

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door CeBe