Klacht: Klacht over Refurbished iPhone 6 via Groupon (van Rhinotek) werkt niet en reparatie duurt en duurt en sta met lege handen

op 20 maart 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

p 15 januari 2017 hebben wij via Groupon besteld:
Refurbished iPhone 6, inclusief verzending voor € 359 en het product is geleverd door Rhinotek. Helaas bleek de telefoon niet te werken en is retour gezonden. Na maanden en veel bellen en mailen naar de klantenservice van Groupon kreeg ik dan gisteren het lang verwachte \”gerepareerde\” telefoontje, dochter blij 🙂 maar dit was van zeer korte duur, 1 dag later, blijkt het probleem nog steeds te bestaan, een touchscreen dat niet werkt!! En natuurlijk nemen ze bij de klantenservice vandaag niet op. Kortom ik ben BOOS en voor ons is er nog maar 1 oplossing en dat is ons geld terug. Wij hebben geen enkel vertrouwen in de firma Rhinotek en van Groupon verwachten we dat zij hun verantwoording hierin nemen.

Wij hebben geen enkel vertrouwen meer in de iPhone van Rhinotek en wij zijn pas tevreden als wij ons geld terug krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans en Nicole de Bruin