Klacht: klacht over Privilege

op 10 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Medio begin december zag ik tot mijn hele grote schrik dat er maar liefst 2 bedragen van mijn rekening waren afgeschreven door Privilege. Tijdens een abonnement via Pretiumtelefonie een paar jaar geleden ontvingen wij -gratis! en ONGEVRAAGD- het tijdschrift privilege. Nimmer hebben wij een abonnement genomen, en zeker niet 2 abonnementen! Het gaat om maar liefst 100 euro per jaar! Na beeindiging telefoondienst bij pretium zijn er blijkbaar via de incasso tbv Pretium, zogenaamde abonnementsgelden voor PRivilige geincasseerd! Dit terwijl wij NOOIT hebben ingestemd met een abonnement en voor het incasseren NOOIT toestemming hebben verleend!

Ik wens alle in het verleden ten onrechte geincasseerde bedragen voor een door ons NOOIT afgesloten abonnement terug te ontvangen! Ik wil verder niets met privilege te maken te hebben.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 10 januari 2014 om 13:47 geantwoord

Beste mevrouw Pricken,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap bij Privilege op 10 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.

In overleg via de mail is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege