Klacht: Klacht over personeel in purmerend

op 28 juni 2016 over eyesandmore.nl in de categorie Opticïens en brillen

Geachte heer/mevrouw,

Zaterdag jl liep ik langs een stel dames naar binnen in een lege winkel.ik stond daar een paar minuten te wachten maar er kwam geen personeel, waarop ik maar weer weg ging.ik liep weer langs de zelfde dames die nog steeds stonden te roken.ik vroeg werken jullie in ze gaven ja als antwoord.ik dacht nou als je zo met klanten omgaat.ik ga niet meer terug naar de winkel.
Als er een klant binnen stapt loop je naar binnen desnoods zeg je dat je zo komt.ze stonden met z’n 2 en ga om en om pauze houden.

Ik vond dit heel raar gedrag maar ik snap dat daar niet echt wat aan gedaan kan worden.ik meld dit gewoon omdat het me echt stoorde ik kom al jaren bij eysandmore maar ik loop nu liever bij een andere winkel naar binnen die wel weten hoe ze met klanten omgaan.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar eyesandmore.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eyesandmore.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eyesandmore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eyesandmore.nl

Heeft op 24 oktober 2016 om 14:09 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen. Inmiddels heeft de store manager met u contact gehad en het is uitgesproken en opgelost.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

eyes + more
afdeling klantenservice