Klacht: Klacht over personeel

op 12 juli 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik was in Bijenkorf bij het afdeling Karin Muller. Ik paste er twee bloesjes en een rokje.
Ik werd geholpen door een meisje met licht blond lang haar en zij was heer aardig en behulpzaam.

Als vrouw was ik een tijdje mee bezig om alles te passen.
Toen een ik een bloesje met een rokje aandeed, ging ik evetjes van het pashokje er uit om het in de grote spiegel te zien.
Daar stond een andere medewerkster met donker lang haar. Zij keek mij boos aan. Ik durfde nieks te zeggen. Zij zei: vraagt U mij of dat leuk staat? Dat staat vreselijk! Dat past helemaal niet bij elkaar.

“Dat staat vreselijk” – en dan moest ik nieks meer bij deze afdeling.
Zo’n onaardig iemand moet niet klanten helpen!

Ik ben helemaal niet lelijk, heb maat 36, hoogopgeleid en best aardig. Maar mij dag was een beetje verpest door die dame.
Dat was 12 juli 2017, rond een of 15.

Ik wil dat dat meisje beseft dat haar plek is niet bij de Bijenkorf als zij op zulke manier klanten gaat helpen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

1 maand geleden - Beste Lena, Dit is inderdaad niet de service die wij jou graag willen leveren. Ik vind het dan ook erg jammer om te zien dat dit jou is overkomen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik zal dit voor jou oppakken en contact opnemen met mijn collega in het filiaal. Ook zal ik jou vandaag nog via e-mail benaderen. Groet, #bcare/Scott

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 15 juli 2017 om 19:10 geantwoord

Gemeld bij filiaal, zodat dit door de leidinggevende besproken kan worden met de medewerkster, in de hoop dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Ik heb mevrouw Liachenko (of Goedella) via e-mail benaderd om dit verder te bespreken en namens mijn collega's en mijzelf mijn excuses aan te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door Lena Goedella