Klacht: Klacht over personeel

op 17 oktober 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Mijn vriendin en ik hadden net gedoucht, vervolgens logen wij halfnaakt met onze spullen in ons arm naar een plekje om het hoekje, want als je in het grote gedeelte zit kan iedereen je zien zitten (naakt) als de deur opengaat wanneer iemand naar binnen komt of vertrekt. Vervolgens was daar een dame van het personeel van f4f. Zei vroeg of we wel de trekker erover wilde halen na het douchen. Waarop ik antwoorde dat ik dat altijd doe als ik me heb aangekleed en dat we nog niet vertrokken waren. Vervolgens ging ze het zelf doen en riep ‘aso’ naar ons gericht achter mijn rug om. Dit pik ik niet!! Ik dien bij deze dan ook een officiële klacht in tegen de dame in kwestie.

Als personeel je normaal te woord staat en.gedag zegt. Ook wens ik graag een gemeend excuus en dat zou wel het minste zijn wat zij kan doen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 oktober 2016 om 10:09 geantwoord

Beste Eveline, wij vinden het erg vervelend om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. De klacht is derhalve doorgezet naar de verantwoordelijke clubmanager. Wij hebben vernomen dat er inmiddels contact is geweest en dat de kwestie is besproken. Ook via deze weg willen wij nogmaals onze excuses aanbieden en mocht u nog vragen of opmerkingen dan kunt u de betreffende clubmanager uiteraard (alsnog) benaderen. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door XLien