Klacht: Klacht over NS conducteur

op 21 december 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend heb ik gewoon normaal om 07:51 ingecheckt op Amsterdam Centraal met mijn OV studenten weekabonnement. Vervolgens wordt ik gecontroleerd en kan de conducteur mijn gegevens kaart niet lezen en schrijft een boete uit terwijl ik wel heb ingecheckt. Het ergste was nog de manier van behandelen en de argwaan die deze meneer had. Er werd tegen mij geschreeuwd en als het ware bedreigd terwijl ik zelfs nog meewerkte ondanks dat ik mij niet schuldig hoef te verklaren!! Vervolgens vraag ik nog zijn personeelsnummer, zodat ik mij achteraf kan verklaren dat ik onterecht een boete krijg, schreeuwt hij weer in mijn gezicht en liegt hij dat dit op de boete staat! Dit is een heel erg onbeleefde manier van behandelen en ondanks dit alles bleef ik erg netjes. Ik heb dit inmiddels al bij de NS gemeld en de uitdraai van bewijs van het inchecken ook opgestuurd. Bij de klantenservice kon ze in ieder geval wel meteen zien dat ik inderdaad onterecht een boete heb gekregen! In de bijlagen hieronder heb ik ook deze uitdraai erbij gevoegd met de boete die om 08:09 is uitgeschreven!

Ten eerste zou deze man op een manier veroordeeld moeten worden wegens de behandeling van de klanten! Vervolgens ook zelf een boete betalen met de waarde van mijn onterechte boete!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 december 2012 om 13:11 geantwoord

Deze klacht was al bekend bij NS Klantenservice en is afgehandeld.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Mony