Klacht: Klacht over niet actief- melding voucher

kanki op 30 december 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb in april via mijn autoverzekering Allsecur een voucher gekocht voor een verblijf in een van uw hotels. In november en in december heb ik geprobeerd om dit te verzilveren, maar ik kreeg steeds een ongeldige voucher-code melding.

Vorige week heb telefonisch contact opgenomen en kreeg te horen dat mijn code wel actief was en dat ik het opnieuw moest proberen.
Ik heb het weer geprobeerd, maar zonder resulltaat.

Hierbij wil ik u verzoeken om mijn geld terug te storten op mijn rekeningnummer.

in afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Hoogachtend,

A. Karapina

Als ik mijn geld terug krijg of een neiuwe voucher krijg in 2018.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:14 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres [email protected]

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door