Klacht: Klacht over mob.phone

op 18 december 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals reeds eerder vermeld dus nu voor de derde maal:
Moest 4 keer terug naar Uw winkel in Oosterhout om door Uw medewerkers gemaakte fouten te herstellen .(verkeerde sim kaart , weggegooide pukcode enz.) Daarbij is mij een oud model aangesmeerd wat vaak weigerd enz enz.Bovendien wordt ik op een volkomen onbegrijpelijke manier naar deze site gestuurd middels een rare e-mail door Uw medewerkster : Marleen Manders

Gewenste Oplossing:

Dit gecontracteerde toestel vervangen door een beteren recenter!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 19 december 2012 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste C.Lammerts,

Naar aanleiding van je situatieschets heb ik navraag gedaan bij mijn collega's. De eerdergenoemde meldingen kom ik echter niet tegen.
Helaas kan ik voor omruil niets voor je betekenen, gezien de 8 dagen bedenk termijn al is verlopen.

Met vriendelijke groet,

Daan
KPN Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door C.Lammerts