Klacht: klacht over mediamarkt

op 13 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb wapshop mediamarkt op 21 december een koelkast besteld en die werd geleverd op 24 december om 16.30 uur. Ik wilde de koelkast meteen met bezorgers controleren op beschadigingen maar dat mocht niet van de chauffeur. Hij zei, dat, als er beschadigingen zouden zijn, die na melding gelijk verholpen zouden worden. Hij heeft ook mijn oude koelkast meegenomen .Ik heb de koelkast uiteraard meteen gecontroleerd en ontdekte de 2 groten deuken . Ik ben naar buiten gerend en ondanks dat de chauffeur mij zag reed hij gewoon weg.
Ik heb meteen telefonisch contact met klantenservice opgenomen en mij werd verteld dat ik foto’s moest nemen en die door moest sturen – dat heb ik gedaan – en dat ik de koelkast bij de buren maar moest gebruiken. Het was inmiddels na 17.00uur en kon ik verder niets meer ondernemen.
Ik heb 26,12,2013 wederom telefonisch contact met klantenservice opgenomen en kreeg te horen dat ik moest wachten (hoe lang???).
ik heb 28,12.2013 weer contact opgenomen met klanten service dat ik niet meer leuk vond en wau graag deze beschadigde koelkast retourneren en ik wou mijn geld terug .was goed. als ze koelkast in de vrachtwagen geladen is zou ik mijn geld terug krijgen .dus niet.!!!

Dinsdag , 31-12-2013. Heb ik een afspraak gemaakt met Fiege B.V.( mediamarkt) maar ze zijn niet niet gekomen ,Ik zat al 24 december tot 3 januari met een beschadigt koelkast in de woonkamer,
Ik had 31,12, 2013 firma Feige B.V gebeld ,ze hebben gezegd dat computer was kopat van hun daardoor konden ze afspraken niet zien dus koelkast 03 januari opgehaald.
Ik had 6 januari gebeld voor mijn geld maar ze kunnen geen datum geven voor terug betaling .dus weer wachten .Ik hoop ooit mijn geld terug krijgt van mediamarkt ,ik zit al 16 dagen zonder koelkast, ik kan ook niet koelkast kopen omdat ik mijn geld niet terug krijgt
Ik had met een beschadigde koelkast van mediamarkt kerst en oud nieuw gevierd.
Vandaag 13.01.2014. ik heb mijn geld nog niet ontvangen.kan elke keer bellen maar kost mij aleen maar geld,(10c per minuut)
Ik vind gewoon wat mediamarkt zeer asociaal ius tegen zijn klanten. ik ga voortaan nooit meer iets kopen bij mediamarkt.

ik wil mijn geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dikmenli