Klacht: Klacht over medewerkstser

op 11 juli 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Goedemorgen,

Mijn moeder van 78 heeft een prepaid kaartje van de AH, deze gebruikt ze als ze op de camping zit.

Toen zij deze prepaid aanschafte is er niet bij gezegd dat deze verloopt als je het kaartje niet snel genoeg opwaardeert.

Toen mijn moeder een opwaardeerkaart haalde bij AH en mijn zus het bedrag ad € 20,= erop wilde zetten, kreeg zij te

Horen dat wegens administratieve redenen de telefoon niet meer te gebruiken was.

Toen ik hier Uw medewerkster, mevrouw Mirjam van Beek over aan de telefoon kreeg vond ik persoonlijk dat zijn zeer

Onbeschoft overkwam. Niet voor rede vatbaar, dat het niet haar probleem was maar dat dat eigenlijk het probleem van

Mijn moeder was en van ons als kinderen. Op normale vragen verwacht ik een normaal antwoord te krijgen, maar hier

Heeft mevrouw van Beek schijnbaar nog nooit van gehoord.

Mijn zus heeft inmiddels een nieuwe prepaid kaart gekocht bij AH met een ander telefoonnummer, als mevrouw van

Beek dit gelijk had aangegeven dat dit kon, had er geen probleem geweest, maar schijnbaar had zij het te druk met

Andere zaken.

Ik verwacht dat Mevrouw Mirjam van Beek hier wel over aangesproken wordt, aangezien ik niet wens als grof vuil

Behandeld te worden.

Met groet,

Leonie Ponsen

Dat ze er op aangesproken wordt

Alle klachten die gemeld zijn door mikel1996