Klacht: Klacht over levering van meubels (bankstel en 2 fauteuils)

op 16 december 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Goedenavond,

Afgelopen maandag 11 december was de leverdatum van onze meubels (ordernummer 3248091). Hiervoor heb ik een vrije dag op moeten nemen. Echter werd ik in de loop van de ochtend gebeld dat de levering geen doorgang kon vinden ivm de extreme weersomstandigheden (erg veel sneeuw). Hier heb ik alle begrip voor.
Maar ik had wel verwacht dat hierna in goed overleg (persoonlijk/telefonisch) een nieuwe datum afgesproken zou worden, dat we ergens in tegemoet gekomen werden, zeker omdat we op de dag van levering onze oude bankstel hebben weg gedaan!
Dit is helaas niet het geval. Sterker nog, zoals het er nu naar uit ziet, krijgen we onze meubels pas ná de kerstdagen. En hier ben ik echt NIET over te spreken!!
We hebben via een standaard mail de mededeling gekregen dat de volgende leverdatum 18 december zou zijn. Echter kan ik niet onbeperkt vrij nemen, mijn partner ook niet. Vervolgens krijgen we een handgeschreven mail waarin aangegeven wordt dat een extern vervoersbedrijf wordt ingeschakeld en dat de meubels op één zaterdag (welke??) worden geleverd. Met daarbij nog een standaard mail dat de meubels in week 50 worden geleverd door het externe vervoersbedrijf. Maar ondertussen weet ik concreet nog niks.
Afgelopen donderdag dus met het planningsbureau gebeld om verhaal te halen. Ik werd tijdens dit gesprek niet echt vriendelijk te woord gestaan, er werd me gezegd dat het extreme omstandigheden waren en ze hier niets aan kunnen doen. Dat het vervoersbedrijf volgende week dinsdag 19 december contact met me opneemt waar we verder mee af moeten spreken.
Ik vind dit geen manier hoe je met klanten omgaat! Dat een levering niet plaats kan vinden vanwege deze omstandigheden heb ik alle begrip voor. Het gaat mij er vooral om dat we u nóg langer op onze meubels moeten wachten, de feestdagen eraan komen, wij gasten ontvangen en niet eens fatsoenlijk kunnen zitten met 10 mensen. Als we dit hadden geweten dan hadden we ons oude bankstel nog niet weg gedaan
En het gaat mij erom dat we erg onpersoonlijk worden behandeld, klantnummer zoveel….. Met een telefoontje/goed overleg waren we volgens mij al een heel eind gekomen.
En vervolgens krijgen we nog een mail, dat de leverdatum week 51 wordt?!?!? Weer een week later dus???

Ik ben tevreden wanneer er maandag 18 december telefonisch contact met mij opgenomen wordt waarin we in goed overleg een definitieve leverdatum afspreken vóór de kerstdagen zodat wij onze gasten fatsoenlijk kunnen ontvangen.

Ik hoop echt dat hier gehoor aan gegeven kan worden!

Ingrid Stassen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Stassen