Klacht: Klacht over kortingssticker + kwaliteit kalfsbiefstuk

op 24 december 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Kocht kalfsbiefstuk met 35% kortingssticker, maar de korting werd bij de kassa niet doorberekend, op een bedrag van 7, 74 euro. Verder was de biefstuk dus echt geen biefstuk. Het was zenig, slap van smaak en taai. Ongeveer van de kwaliteit van de AH-diepvriesbiefstuk, die is ook heel slecht. Maar daar betaal je dan ook bijna niets voor, dus dat kan je weten. Deze kalfsbiefstuk was 31 euro per kilo, dus dat zijn bijna-keurslagersprijzen en dan mag je redelijk goed vlees verwachten. Dat was dit totaal niet.

Ahold moet met name in de kersttijd beter op kwaliteit letten. Vorig jaar waren er rotte kalkoenen, een paar jaar geleden rotte diepvrieskonijnen uit China, die als vers Hollands konijn verkocht werden. Het kan best zijn dat dit van het Ministerie van Landbouw mag, maar die ambtenaren moeten niet de dienst uitmaken. Ahold moet zelf voor de eigen kwaliteit gaan staan. En aan mij een goede fles wijn sturen voor dit advies.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Smit