Klacht: klacht over klacht afhandeling

op 17 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vorige week mijn toetsel ter reparatie aangeboden en bij de
“intake” duidelijk gemaakt dat het glas van het toestel kapot was en
dat dit niet vervangen hoefde te worden.

nu krijg ik een prijsopgave reparatie waarin:
– er een foute diagnose wordt gesteld, namelijk dat het toestel niet
inschakelt ( doorgegeven klacht is dat het toestel uitschakelt omdat
de batterij leeg zou zijn na het maken van een foto, en bij opnieuw
inschakelen blijkt dat de batterij nog voldoende vol is )
– nu wordt het vermeende niet inschakelen geweten aan het kapotte
glas.
– er is niet bij verteld dat hoe dan ook het glas gemaakt moet worden
ivm Apple policy. indien dit meteen was vermeld dan zou ik het toestel
NIET hebben ingestuurd.
– kostenindicatie wordt niet gespecificeerd

ook moet mij van het hart is ik inmiddels bijna een uur a 45 eurocent
heb verbeld, om van het kastje ( vodafone, naar de muur via repair
centre naar intake centre, naar uiteindelijk deze klacht ) te zijn
gestuurd.

en 2 x van verschillende servicedesk medewerkers een ongeveer identieke email heb gekregen waarin niet op de klacht wordt ingegaan

Gewenste Oplossing:

ik wil graag mijn toestel zonder verdere kosten terug, omdat mij
verkeerde informatie is verstrekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 14 februari 2014 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte elstau,

Wij hebben betreffende uw klacht contact met u opgenomen, u van uitleg en een oplossing voorzien. Wij hebben helaas geen reactie meer van u mogen ontvangen en sluiten derhalve uw klacht. Mocht u echter toch aanvullende vragen hebben, zijn wij uiteraard bereid deze voor u te beantwoorden!

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door elstau