Klacht: Klacht over Klacht

op 11 juli 2021 over ING in de categorie Banken

Ing bank heeft Vesting finance als.artner voor de afhandeling van incasso

Ten eerste heb ik geen contract met Vesting finance dus waarom bij problemen neemt ING dan niet het heft in handen???

Waarom schuift ING alle verantwoordelijk af???? Ook als Vesting finance er een zooitje van.maakt??

Inmiddels op meerdere malen geprobeerd om tot een oplossing te komen maar Vesting finance en ING wijzen naar elkaar of reageer helemaal niet. Hierdoor blijft een incasso staan, er wordt niets opgelost.

ING krijgt zn geld niet, dossier loopt al 10 jaar en gaat niets mee gebeuren. Omdat niemand reageert op betalingsvoorstel.

Ohhhhh en.ik heb gebeld en gema8ld met zo’n beetje iedere afdeling bij ING. das het voordeel als iets al 10 jaar ettert.

Ik zit dus niet te wachten op meer telefoonnummers van call center, afdelingen of emailadressen van de ING.

Is hier lekker makkelijk om een klacht te kunnen.sluiten, maar dat werkt niet. 10 jaar niet!!!!

Ik wil gebeld worden door iemand die naar 10 jaar mijn dossier gaat oplossen!!!!!!!!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

ING

Heeft op 12 juli 2021 om 09:48 geantwoord

Beste WJonker1

Het spijt me dat dit niet soepel lijkt te verlopen.

Bij mijn weten schakelen wij Vesting Finance pas in als we er samen niet uitkomen.

Wij hebben dit uit handen gegeven en om die reden blijven we je verwijzen naar Vesting Finance, zodat je samen met hen tot een oplossing kunt komen.
Alle contact met ons verloopt via Vesting Finance en niet direct.

Alle klachten aangaande deze kwestie zullen dan ook vanaf nu direct gesloten worden.

Vriendelijke groet,

Margreet
ING Webcare.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 12 juli 2021 om 09:52 geantwoord

Lekker makkelijk!!!
Gewoon afschuiven. Dat betekent niet dat daarmee de verantwoordelijkheid weg is, het contract is niet afgesloten met Vesting Finance. Uw antwoord geeft alleen aan dat ING weg kijkt als iets mis gaat bij 1 van hun klanten!!!!!

En duidelijk niet kritisch is hoe hun partners omgaan met klanten van de ING bank.

Eigenlijk zegt dit dus iets over hoe ING over hun klanten denkt!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door WJonker1