Klacht: Klacht over inhoud huis en onvoldoende uitleen spullen

op 03 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Bij aankomst in huis vonden wij deze niet goed schoongemaakt. Verder was er geen: vleesmes, aardappelschilmes, snijplank, soeplepel, douche gordijn, strijkijzer en afstandbediening voor de TV. De spullen die er wel waren, waren vies. Er was ook geen inventarisatie lijst. Het slot van de wc deur werkte niet, dit zijn ze wel komen maken. We hebben uiteindelijk ook een afstandsbediening voor de tv gekregen. Voor de overige spullen zou er iemand langs komen, maar die moet nu nog komen. Verder wilde we gaan tennissen op de tennisbaan. Ze hadden maar 1 tennisracket voor het hele park te leen, dan maar gaan midgetgolven hebben ze geen formulieren om de stand bij te houden.
Zitten we s’avonds op het terras willen we nog een snack bestellen om 21.00 uur, helaas de frituurpannen staan al uit!!
Deze klachten hebben we ook gemeld bij de receptie van vakantiepark Kijkduin en de jongen die de klacht(en) opnam, heeft dit in de computer gezet en moest dit met zijn supervisor overleggen en zouden hierover dan nog contact met ons opnemen. Zijn nu een week thuis en hebben nog steeds niets vernomen van De Roompot. Vandaag (03-08-17) zelf nog maar eens gebeld en die adviseerde onze klacht(en) via deze site te laten lopen.
Wij zijn al meerder keren bij De Roompot op een park geweest maar hebben dit nog nooit meegemaakt.
We hebben flink wat geld voor deze vakantie moeten betalen en hadden ook zeker veel meer voor dat bedrag verwacht!!

Als alles compleet was geweest zowel de inrichting als de uitleenspullen.
Je bij de horeca gewoon iets te eten (snack) kan bestellen, ook na 20.30u!
Roompot contact met ons opneemt als ze dat zeggen en niet dat we er zelf nog achteraan moeten bellen en ons dan doorverwijzen naar een klachtensite.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 04 augustus 2017 om 13:27 geantwoord

Heeft op 05 augustus 2017 om 12:11 geantwoord

Hadden het idee dat we een beetje voor de gek gehouden werden. Kregen in eerste instantie een tegoedbon van €25,- voor de horeca. Konden we alsnog de snacks bestellen die we graag hadden gewild, werd ons een beetje sarcastisch verteld. Toen mijn vrouw vroeg wat er aan de tekortkomingen in en aan het huisje gedaan werd, zei meneer dat hij dit door zou geven aan het park, maar daaraan verder niets kon doen. Na wat aarzelingen werd de €25,- tegoedbon omgezet naar een €50,- tegoedbon te besteden in één van de parken van Roompot. Beetje een belachelijke aanbieding als je €1600,- betaald hebt voor het huisje wat niet schoon was en waar diverse dingen van de inventarisatie niet compleet waren. Het is dat mijn vrouw meneer aan de lijn had, anders had ik gezegd dat hij zijn tegoedbonnen mocht houden, zeker als dit op een sarcastische manier wordt aangeboden. Wat mij betreft mogen jullie die tegoedbon van €50,- ook houden! Verder hoop ik dat de tekortkomingen aan het huisje opgelost zijn voor de komende bewoners.

Alle klachten die gemeld zijn door Kemps-Goossens