Klacht: Klacht over groepslessen

op 27 juni 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Afgelopen zaterdag had ik mij ingeschreven voor bodypump bij het filiaal in Roermond van 09.15 tot 10.15. Echter om 09.25 was er nog geen instructeur in de zaal. Bij de balie ben ik gaan vragen of er nog iemand kwam. De medewerkster is meteen gaan bellen en kwam met de boodschap dat de les niet doorging. Er was wat mis gegaan in de planning. Gevolg? Een hele groep mensen, die op zaterdagochtend vroeg zijn opgestaan hebben niet de les gekregen waar ze voor kwamen.
Op zondag dacht ik een nieuwe poging te doen, fatattack, een van mijn lievelingslessen waar ik veel energie van krijg. Helaas gaf de instructrice aan dat ze niet de volledige fatattack les ging doen, ze moest op tijd thuis zijn. We hebben een half uur getraind op de tracks van fatattack en daarna een korte workout met oefeningen. Voor de tweede keer op rij kreeg ik dus niet de voldoening die ik zocht. En ik ben dan ook zeer teleurgesteld.
Enige tijd geleden is fatattack op woensdagochtend van het programma geschrapt, omdat er geen instructrice meer is en nog steeds staat deze les op de woensdag niet opnieuw op het rooster.
Zeer vervelend dat ik maandelijks betaal en niet krijg wat ik ervan verwacht. Ik krijg zo minder vertrouwen in Fit for Free.
Graag een reactie van jullie. Met vriendelijke groet, Silke Kruijssen

Medewerkers tonen interesse.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 27 juni 2017 om 09:48 geantwoord

Bedankt voor je bericht Silke. We begrijpen dat je graag groepslessen bij ons volgt. :) Je geeft aan dat er de laatste tijd een aantal lessen zijn uitgevallen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je pas last minute op de hoogte wordt gesteld of dat de les niet volledig wordt gegeven. We willen dit graag bespreekbaar maken in de club. Is dat goed? Zo ja, kun je aangeven in welke club je sport? En of je weleens vaker een melding hiervan hebt gemaakt? We horen het graag. ^Michelle

Alle klachten die gemeld zijn door RHSS