Klacht: Klacht over Golden Tulip Oosterhout

op 17 december 2017 over Golden Tulip in de categorie Hotels

wij hebben een klacht over het hotel Golden Tulip Oosterhout. Er komst niets overeen met wat er op internet aangeboden wordt. We hebben gekeken op internet om een keuze te maken van een verblijf in een hotel. We kwamen uit bij Golden Tulip Oosterhout omdat we op die site veel belovende dingen zagen. Maar niets is minder waard. Een leuke bar om s avonds nog een drankje te kunnen doen, een ontbijtbuffet, een hamburgerrestaurant. Maar niets van dit is dus waar. We waren dan ook zwaar teleurgesteld en vonden ons enorm misleidt. Je komt binnen via een zij ingang en dan om de hoek in het halletje zit een balie wat dan de receptie is. Verder is er dus helemaal niets in dat hotel. De kamer is zwaar verouderd maar dat nemen we dan maar voor lief, maar dat er dus niets van wat er op internet staat klopt met de werkelijkheid vinden we een kwalijke zaak. Als we dit van te voren hadden geweten hadden we zeker niet dit hotel geboekt. We zijn er twee dagen geweest. 1 dag met de bon van weekend for 2 en andere nacht bij betaald.

Ik wil dat er per direct de websites worden aangepast. Ook de website van Tulip Hotel Bodegraven klopt niet. En waarschijnlijk dus nog meer.
En ik zou graag mijn geld terug willen, want iets aanbieden wat vervolgens geheel niet blijkt te kloppen vind ik te gek voor woorden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Golden Tulip

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Golden Tulip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska Sl