Klacht: klacht over genoemde korting

op 01 mei 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Afgelopen vrijdag zag ik op tv de reclame van fietsenwinkel.nl over de koninklijke kortingen. Ik heb toen op de site gekeken en zag een fiets die ik heel graag wilde bestellen alleen ik had nog een vraag over de kleur. Gelukkig kon je op de site gebruik maken van een ‘chat functie’ waarop ik mijn vraag heb geplaatst. Ik heb daarna regelmatig gecheckt of ik al antwoord had ontvangen maar er kwam niets. Dus ik besloot vanmorgen te bellen om antwoord op de vraag te krijgen. Mijn vraag is naar volle tevredenheid beantwoord dus ik wilde de fiets graag bestellen. Alleen nu blijkt dat de actie vannacht om 24.00 uur is afgelopen en ik dus niet meer in aanmerking kom voor de korting van 40% die tot gisteravond 24.00 uur wel gold. Ik heb telefonisch uitgelegd dat ik ze dus al een bericht had gestuurd en daar geen antwoord op heb gekregen. Ze moeten mijn chat terug kunnen vinden in hun ‘history’. Ik kreeg alleen het antwoord dat die korting dus nu niet meer geld omdat ik te laat ben.

Dat scheelt nu dus 80,- en dat is voor mij heel veel geld. Het gaat om een fiets die ik samen met mijn zoon zou gaan delen. Ik vind het niet klantvriendelijk en zelfs star om gewoonweg te melden dat ik nu dus ‘gewoon te laat’ ben, ondanks het feit dat ik ze al wel gemaild had met interesse voor de fiets tijdens de aktie..

Hoop snel iets van u te horen!
alvast dank en een vriendelijke groet,
Ida

Ik ben tevreden als ze mij gewoon tegemoet komen met de korting die gold op het moment dat ik ze een chat heb gestuurd waaruit blijkt dat ik ze alleen nog een vraag wilde stellen voordat ik de fiets wilde bestellen.
Dus de fiets leveren volgens de op dat moment geldende prijs: 359,40
het gaat om de cortina U5 transport RN3 dames model.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

3 weken geleden - Beste Ida, Ten eerste vind ik het vervelend om te horen dat je onze eerdere actie bent misgelopen. Dit is natuurlijk erg vervelend en daarom begrijp ik je frustratie. Daarnaast wil je echter informeren dat het helaas niet mogelijk is om je tegemoet te komen, aangezien de einddatum/-tijd altijd bij onze advertenties vermeld wordt. Dit doen we omdat we onze klanten ook duidelijkheid willen geven tot wanneer ze hiervan gebruik kunnen maken. Echter kan ik je wellicht wel blij maken met een andere aanbieding die nu bij ons geldt: vanwege een grote opruiming bieden we verschillende modellen namelijk tegen bodemprijzen aan. Kijk voor meer informatie op de volgende link: http://bit.ly/2oPIsMt. Mocht je verdere vragen hebben hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Maarten - Fietsenwinkel.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 20 mei 2017 om 14:06 geantwoord

Beste Ida,

Mocht je nog steeds interesse hebben in het bekijken van alternatieve modellen, willen we graag contact met je opnemen om je een persoonlijk aanbod te kunnen doen. Zou je ons hiervoor je telefoonnummer toe kunnen sturen? We zien graag je reactie tegemoet.

Alvast bedankt.

Maarten - Fietsenwinkel.nl