Klacht: Klacht over garantietermijn

op 27 maart 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heb ik gebeld met Philips, in verband met een defect home cinema systeem. Dit systeem is aangekocht in 2010 en valt officieel dus buiten de garantietermijn.

De medewerker gaf aan dat ik hierdoor volledig aansprakelijk ben voor de te maken reparatiekosten. Ik gaf aan het hier niet mee eens te zijn en dat ik recht had op in ieder geval een vergoeding van een deel van de reparatiekosten.
De medewerker was het hier niet mee eens, waarna ik heb gevraagd of ik doorverbonden kon worden met zijn manager.
Helaas was dit niet mogelijk en een officiële klacht doorgeven is ook niet mogelijk (de medewerker gaf zelf aan dat hij mijn gegevens kon noteren, maar dat hier helaas niets mee gebeurd).

Gewenste Oplossing:

Gezien de onzekerheid ben ik genoodzaakt een nieuw home cinema systeem aan te schaffen. Ik zou graag een compensatie willen ontvangen voor de geleden schade.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht bisse060

7 jaren geleden - Deze klacht is nog niet opgelost door Philips.

Philips

Heeft op 16 april 2013 om 17:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft op 27 maart 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door bisse060