Mijn Klacht:
KLACHT
Geachte klantenservice/heer/mevrouw,
Ik heb een klacht over het Perry Sport filiaal in Nieuwegein. Op 2 juli j.l. heb ik daar een Adidas voetbal gekocht van €34,99. De verkoper vertelde mij dat de bal gevuld is met gas en geen gestikte naden heeft, zodat de kans op snel leeglopen “nagenoeg nihil” zou zijn.
Echter, na slechts 6 dagen gebruik was de bal al zacht. Ik ben met de kassabon en de bal terug gegaan naar het filiaal met deze klacht, en kreeg daar te horen dat het opnieuw oppompen van de bal het enige wat ze voor me konden doen. Aldus geschiedde en eenmaal thuis gekomen bleek de bal alweer zacht. De bal is dus gewoon lek!
Van een “kwaliteits” -product van Adidas en voor die prijs (!) mag ik toch op zijn minst verwachten dat deze langer dan zes dagen meegaat? Of dat ik in het geval van een duidelijke miskoop zoals deze, gewoon een nieuwe bal meekrijg in plaats van weggestuurd te worden met de mededeling dat oppompen het enige is wat eraan gedaan kan worden? Ik ben in elk geval erg teleurgesteld in Perry Sport én in het merk Adidas.
Graag hoor ik van u of dit een normale gang van zaken is?
Met vriendelijke groet,
Yvette van Mildert-Kaper
Gewenste Oplossing:
Ik zou het wel zo netjes vinden als Perry Sport de bal terugneemt en vervangt voor een nieuwe. Of het aankoop bedrag retour.
