Klacht: klacht over een bermuda broek

op 03 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

de broek is 1 keer aangetrokken door mijn dochter en de stiksels zitten los en na 1x wassen is de kleur veranderd.

Ik ben naar de Zara shop in Rotterdam geweest en moest perse iets anders kopen kreeg niet eens een tegoedbon terug waarmee ik later iets kon kopen en hetgeen wat ik neem mag ik ook niet meer ruilen. Wat voor onzin is dit.
Ik koop iets voor mijn kinderen en elke keer vallen jullie maten anders dan moet ik maar hopen dat het past.

Uiteindelijk heb ik niet iets anders kunnen vinden dus besloten om hetzelfde broek te nemen en stond half uur bij de kassa te wachten zodat iemand akkoord kon geven aan de kassiere om te ruilen na halfuur stond er nog niemand en ben ik maar zonder te ruilen weggegaan.

Wat zijn jullie klantvriendelijk zeg.

Als ik een tegoed bon krijg zodat ik later op een ander moment iets anders kan uitzoeken en ten minste een excuus voor het lang wachten ik ben precies 50 min bezig geweest bij Zara en mijn problem is nog steeds niet opgelost

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emin2017