Klacht: Klacht over diefstal van monteur

op 25 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een monteur van ziggo heeft tijdens het installeren van de horizonbox, onze mod wachtenule emet kaart ontvreemd ( gestolen ).elf mo
Ik heb het op 9 juli gemeld en een klacht ingediend bij ziggo.
Het zou eerst 10 werkdagen duren voordat Ik bericht zou krijgen, later nog maar 72 uur.
Nu 3 weken verder en nog geen bericht, heb weer contact gehad en het kon nog wel even duren want ze lopen nog al aardig achter.

Gewenste Oplossing:

Dat ziggo beter het personeel moet sturen, en nagaan of het geen spelers zijn.
En ik had graag mijn module terug met kaart, want ik heb deze namelijk ook zelf moeten betalen. En een excuses van ziggo voor het lange wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maxastra1